Een leuke chat voor vrienden en bekenden

donderdag 21 april 2011

Bier en bijen

Met je dronken kop een bijenkorf proberen te verplaatsen. Dat lijkt het recept voor een dikke fail en dat is dus ook precies wat er gebeurde met de Australische Ier Andrew Short.
Amateur-imker Short kwam maandag thuis na een avond stappen en besloot om nog even de bijenkorf in zijn achtertuin naar het dak van zijn huis te verplaatsen. Het was al na middernacht en daarom ging Short er vanuit dat de bijen lagen te slapen. Dat bleek echter niet het geval. De insecten waren pislink over de verhuizing en staken Short ruim zestig keer.

Biertjes
"Een paar biertjes en een ladder .... dat is een slechte combinatie", concludeerde Short in het ziekenhuis. De Ierse imker wist de klus, ondanks de bijensteken, wél te klaren: "Ze staken me zelfs in mijn ogen, maar ik moest doorgaan en ervoor zorgen dat ik niet zou vallen."
Dat Short juist maandag uitkoos om zijn bijenkorf te verplaatsen, kwam doordat zijn vrouw weg was: "Gek genoeg kan ik het vrouwtje niet vragen om me te helpen bij het sjouwen van een bijenkorf."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten