Een leuke chat voor vrienden en bekenden

donderdag 19 mei 2011

Ik gok op vrijspraak (Luuk koelman)

Woord van de week: kamermeisje. Bij mij roept dat woord louter vragen op. Ik kom ze namelijk nooit tegen. Dat wil zeggen: mooie kamermeisjes. In de hotels waar ik zo nu en dan vertoef, zijn kamermeisjes altijd Oost-Europese dames met een snor.

Meestal hoor je ze langzaam naderen over de gang, terwijl je in bed ligt. Dat gaat altijd met veel herrie gepaard. Rinkelende sleutelbossen, slaande deuren. Geroep. Het geratel van een karretje. En dan het gebonk op de deur, terwijl op hetzelfde moment de sleutel het slot in gaat. Daar lig je dan, in een hotelkamer, in een vreemd bed, met uitzicht op een blinde muur. Je kunt geen kant op. Het laatste waar ik dan aan denk, is orale seks.
Dominique Strauss-Kahn, de machtigste bankier ter wereld, ziet dat dus anders. Tot voor kort had ik nog nooit van de man gehoord, maar inmiddels weet ik alles van hem. Monsieur 30 centimètre wordt hij in Frankrijk genoemd. De wereld hunkert naar alle ranzige details. Zo schijnt zijn luxe hotelsuite in New York (3000 euro per nacht) boordevol spermasporen te zitten.

Ik weet niet hoe dat met u is, maar bij mij doemen dan beelden op. Een 63-jarige man die met zijn lid in de hand, schenkend en schenkend tot hij niets meer te schenken heeft, door zijn suite stapt. Zijn advocaat zal de rechter uitleggen waarom. Je wilt je als hotelgast zo’n wildvreemde kamer toch eigen maken. Enfin, cliënt had net lekker de badkamer ingezegend, toen hij plots oog in oog kwam te staan met het kamermeisje, een 33-jarige vrouw van Ghanese afkomst. Alweer zo’n beeld wat me maar niet los laat. Niets is zo lelijk als een naakte man op leeftijd met een ochtenderectie. Buikvet, witte spillebenen, haren op schouders en rug. De houdbaarheid voorbij.
Heeft Strauss-Kahn het kamermeisje toen woest snuivend tot orale seks gedwongen? We zullen het nooit weten. Achter de schermen wordt door advocatenteams van de bankier en het kamermeisje koortsachtig overlegd. Er wordt met miljoenen dollars geschoven en morgen, tijdens de zitting, is daar plots de ontknoping. Het was allemaal één groot misverstand, edelachtbare. Een spraakverwarring. Iets met het woord ‘zuigen.’ Het kamermeisje doelde op haar Dyson, Dominique Strauss-Kahn op zijn ochtenderectie. Ik gok op vrijspraak.

Met dank aan luuk koelman.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten